Bel ons: 0229 540517

U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Subtotaal: € 0,00

Snelle Levering

Betaling bij levering

Tel: 0229 540517

Retourneren

Veelgestelde Vragen

De antwoorden op de meest voorkomende vragen over onze loungesets hebben we hieronder voor u op een rij gezet. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Algemeen

Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
U kunt ons bereiken door een e-mail te sturen naar info@fogoloungesets.nl of te bellen met 0229 540517.

Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot en met 17.00 uur.

Prijs & Betaling

Hoe werkt jullie laagsteprijs garantie?
Op alle loungesets bieden wij u de laagsteprijs garantie. Heeft u elders exact het zelfde artikel tegen een scherpere prijs gevonden ? Wij betalen u het verschil terug, zo kunt u het product naar keuze toch bij ons bestellen. Fogo Loungesets staat immers voor een goede service en een uitstekende kwaliteit. Een melding kunt u maken via : info@fogoloungesets.nl of telefonisch via : 0229 540517.

Hoe gaat de betaling in zijn werk?
U kunt in onze webshop betalen met Ideal, PayPal, Creditcard en MisterCash betalen. Het bedrijf Mollie verwerkt voor ons de betalingen zodat wij u kunnen garanderen dat u een veilige betaalomgeving heeft. Uiteraard kunt u ook in onze showroom terecht voor de betaling, zowel contact als met een pinpas/creditcard.

Hoeveel moet ik betalen?
Tijdens het bestelproces op de website is in het winkelmandje te zien wat de kosten zijn van uw bestelling. U ontvangt ook een orderbevestiging per e-mail met daarin het totaalbedrag van de bestelling.

Is het mogelijk om korting te krijgen?
Nee, het is niet mogelijk om korting te krijgen. Ook niet bij het bestellen van meerdere producten. Onze prijzen zijn zo scherp geprijsd dat geen ruimte biedt om extra korting te geven.

Levering

Hoe lang is de levertijd?
Producten welke niet op voorraad zijn kennen een levertijd van 7 tot 8 weken. Een groot aantal producten is uit voorraad leverbaar. De actuele voorraad kunt u vinden op de productpagina van het desbetreffende artikel.

Wat zijn de bezorgkosten?
Wij rekenen € 60,- bezorgkosten in Nederland én België.

Hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt geleverd met een vrachtwagen door één van onze eigen chauffeurs. Producten worden deugdelijk en juist verpakt afgeleverd. De leveringen dienen in de verpakking te worden geaccepteerd. Het verpakkingsmateriaal wordt niet mee retour genomen. Producten kunnen in overleg in de buitenruimte worden afgeleverd, uitsluitend als deze via buitenom toegankelijk is. Producten worden gemonteerd geleverd met uitzondering van de poten van de tafel van de dinnersets. Kunnen wij uw woning met een vrachtwagen niet bereiken? Geef dit dan van tevoren aan ons door.

Wanneer en op welk tijdstip wordt mijn bestelling geleverd?
Op het moment dat uw bestelling wordt ingepland voor bezorging, nemen wij contact met u op om de dag en tijd van levering door te geven. De bezorging vindt plaats op een doordeweekse dag van maandag t/m vrijdag.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Op afspraak is het mogelijk om uw bestelling bij ons magazijn af te halen.

Garantie en service

Hoe lang is de garantietermijn?
Op onze wicker meubelen heeft u vijf jaar garantie. Dit geldt ook voor het verkleuren van vlechtwerk. Op de kussens heeft u 2 jaar volledige garantie. De uitgebreide garantiebepalingen vindt u in onze algemene voorwaarden.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Dat is mogelijk, mocht u onverhoopt niet tevreden zijn met uw aankoop dan kunt u deze binnen 14 dagen na het ontvangen van uw bestelling retourneren. Graag ontvangen wij van u een email met uw factuurnummer, uw adres en het verzoek om uw aankoop te retourneren. Wij zullen na ontvangst van uw email binnen 24 uur contact met u opnemen om een afspraak in te plannen om uw aankoop af te halen. Zodra wij uw bestelling retour hebben ontvangen wordt het totale factuurbedrag inclusief de verzendkosten per bank aan u overgemaakt. De kosten voor het retour zenden zijn wel voor uw rekening. Wij vragen u uw bestelling onbeschadigd en ongebruikt aan ons te retourneren. Let u er ook op dat de producten goed worden verpakt bij het retour zenden om schade tijdens het transport te voorkomen.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Heeft u een klacht over een geleverd product? Mail dan een foto van het gebrek met een beschrijving van de klacht naar info@fogoloungesets.nl. We nemen dan zo snel mogelijk contact met u op over de afhandeling. Heeft u ergens anders een klacht over? Breng deze dan onder onze aandacht door te bellen met 0229 540517 of mail naar info@fogoloungesets.nl. Mochten u er niet samen met ons uitkomen dan kunt u zich richten tot de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk.

Producten

Kan ik alle kleuren kussens en vlechtwerk van een loungeset combineren?
U kunt zelf een combinatie van kleuren kiezen. Het kiezen van een andere kleur kussens heeft geen meerprijs. Hierbij uitgezonderd zijn actie loungesets van andere merken waarvoor maar één kleur combinatie geldig is.

Van welk materiaal is het frame gemaakt?
De frames van onze producten zijn gemaakt van gepoedercoat aluminium. Dit materiaal roest niet.

Wat voor soort vlechtwerk gebruiken jullie in de loungeset?
Onze producten zijn gemaakt van SGS getest PE wicker. Dit vlechtwerk is bestand tegen alle weersinvloeden. Het is geen probleem om uw set 365 dagen per jaar buiten te laten staan.

Worden de kussens snel vuil en kan ik ze wassen? Alle kussens zijn voorzien van een vuil- en vocht afstotende coating, dit houdt in dat de kussens “spat” waterdicht zijn, en tijdens een “zomerse” regenbui gerust buiten kunnen blijven liggen. Wij adviseren u wel om de kussens bij slechter weer of langere periode van geen gebruik op te bergen, zo blijven de kussens het langste mooi. Ook is elke hoes voorzien van een ritssluiting waardoor de kussens zonder problemen gewassen kunnen worden. De hoezen kunnen op maximaal 30 graden gewassen worden op ‘wolwas’ programma. Wij raden aan om de ritsen te sluiten tijdens het wassen.

Overig

Hebben jullie ook een showroom?
Ja, u kunt tientallen loungesets bekijken in onze showroom. Onze showroom is gevestigd op het adres: Wieder 35, 1648 GA in de Goorn. Onze showroom is geopend op: Maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.30 uur. Op zaterdag van 9.00 tot 16.30 uur.

Ik heb een andere vraag, hoe kan ik die stellen?
U kunt al uw vragen per e-mail sturen aan info@fogoloungeset.nl, wij zullen uw vragen dan zo spoedig mogelijk beantwoorden